sobota, 8 marca 2014

Urodziny bloga !

               Minął rok od założenia bloga, a wydaje się jakby to był jeden dzień...

  Na początku chciałabym podziękować wszystkim odwiedzającym, tym którzy mnie wspierali oraz, tym którzy mimo mojej 'nieobecności' cały czas odwiedzali bloga. Dziękuje za tak miłe przyjęcie, za tak liczne odwiedziny bo było was tu aż ponad 30 tysięcy!
Dziękuję za to, że wspieraliście mnie w wygraniu biletu... a później po jego utracie :)
Jesteście mega, że  wytrzymujecie jeszcze ten spam na twitterze :D



 Dużo się zmieniło, były chwile gorsze i lepsze. Blog miał zostać zawieszony ale gdy ostatnio weszłam i zobaczyłam, że mimo nieaktywności wchodzi tu aż tyle osób zmieniłam decyzję i postanowiłam  przywrócić go do 'życia'. Już widzę pierwsze efekty :))


A teraz kilka screenów ....


                                   
 
                                 

   


Jeszcze raz bardzo dziękuję :) 
A na następny rok chciałabym sobie, życzyć więcej weny twórczej, żebyście bardziej komentowali i żebym zdała z matmy i fizyki. Pzdr :)


@Reggae126

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz